25 December 2008

pewot aku meragap~~

Aku skang suda berada di kolumpor di kampung halaman ku... semperna dgn kedatangan krismas en awal muharam kami diberi cuti selame 5 hari... hehehe... aku gumbira... tp tibe2 aku diserang sejenes penyakit pewot yg dinamekan cirit birit... sungguh saket pwot aku ini... semalam sblum bergerak ke stesyen kerete api aku tibe2 terase pwot aku ini seperti mahu meletop... pedeh sgt2... aku cume takot didalam kereta api pwot aku ini meragap jew...


aku, ina en jaja bergerak ke stesyen kerete api tepat pukol 8.25 mlm... dihantar oleh pakcik ibrahim... sampai jew sane aku nmpk dak2 kolej temasok omaw disitu..


tepat pkol 9 mlm kereta api bergerak menuju ke destinasi... aku dok sebelah
omaw... rase cam safety jew... hehehe... time kat dlm tren toh aku x taw nak wat apew... da la sejok glew... walopon aku da pakai sweater yg agak tebal... tp still sejok lg... ingat nak borak ngan dak sebelah aku nie tp die sebok layan ipod die... aku pon ngan bohsan nye aku amek earfon aku... aku sumbat kat tinge nie... layan lagu2 ungu smbil enak telelap... sungguh syahdu.. hahaha... tibe2 pwot aku meragap... die wat hal lg.. adoyai... aku bgun omaw kat sblh sebok layan game die... aku teros bergegas g toilet... walopon toilet die cam x menyelerakan tp aku nekad jugak ntok buang segale2 nye... fuh... sunggoh lege... hahaha... masok balik g seat aku.. aku tgk omaw sedang melayan adek2 nye... sunggoh comel mereka itu... anis, haikal ngan sofea... anak makcik blakang seat omaw..nie die bdk2 yg omaw layan.. comel kan mereka...aku tag dr omaw..


aku sampai di kl sentral tepat pkol 12. 10 mlm... aku dijempot oleh kakak aku di dpn hotel hilton toh... sampai jew umah aku pk nak tdo jew... tgk jew katil aku penoh ngan baju2 kakak aku.. tepakse plak aku tdo kat blik depan.. tibe2 pwot aku meragap lg... 2 3 kali jgak la aku masok toilet.. adowh... aku sapu minyak kapak.. aku nekad kalo esok x ok jugak aku tepakse ke klinik berhampiran.. dan selepas itu aku teros x sedar kan diri smpi tengah ari td... hehehe...

No comments: