25 January 2009

jusco AU2 setiawangsa...

aku x taw nak taip apew kat sini.... tp byk btol aku nak cte kat blog nie... hehehe... aku sedang bercuti skang... seminggu.. memang agak seronok... tp aseymen agak byk gark la kan.. cuti x bemakne cuti k?? heheeheh... bukak jew cuti nie da mid exam.. pas2 nak g snap gmbr lg... 'jatoh cinta perkara bise saje' ngan 'not mature enuf''..nak g reseach serbe siket... urm... tp aku still under control lg ntok menyetlekan sume itu.. insya allah aku bleh menyiapkan project aku dlm mase yg diperuntukkan... uhuks... =]


pg td aku bgun jew on9... smpi tgh ari... pas2 dlm pkol 2 cam toh g lunch ngan kakak en adeq aku kat pintu gerbang... blik jew umah lepak2 pas2 on9 lg... sgt bohsan aku ari nie... tp nie aku baru jew blik dr jusco au2 setiewangse... agak baru gark la jusco nie... aku pon baru first time g... act td aku ngan family aku nak g jalan tar jew nak ushar tudung patern ekin toh... tp xdew rezki nak g sbb cuace x mengizinkan... kua2 jew umah tetibe ujan turon ngan lebatnye... sgt sedey... sian kat adeq aku... x abesh2 bising pasal mlm.. kecoh.. apew yg die ribot sgt x taw arh... cam die plak nak g bli tudung kan?


jom ushar pic2 yg smpat aku snap...
nie la jusco au 2 kat setiewangse yg aku g td... bez sbb die adew 2 part...
adew air cond en open air.. aku rase cam aku kat alamanda jew... hehehhee.. pas2 siap adew taman ntok lepak2 kat lua...nie plak kat lua jusco... bdk2 bleh belari girang... uhuks..

aku sempat lg snap sementare tggu mak en kakak aku pileh kasot... penat kot...
uhuks...=]kat sini arh ktowg g mkn... lapa weh... x taw nak mkn ape sbb kat sini byk sgt choz.. lastly mak aku ajak g sini.. ktowg pon ikot jew la... 'splendid'.. memang bez... =]

green tea kakak aku...

seafood spicy spagheti.. aku punye...


aku sgt kenyang..
aku mahu tido..Zzzzzzz....
=]


No comments: