27 April 2009

selamat bertunang kak aina~~

pg2 lg da kene kejot ngan kakak aku.. die soh aku antar die g opis..ngantok siot.. moto die tayar pecah.. haha..aku yg wat..:)
ari sbtu toh aku g amek effa kt umah die.. pas2 nk g ain plak kat putra.. bwk g umah aku nk amek kete.. tibe2 ngan on da way nk g umah aku toh aku rase semcm jew.. tayar gelong.. aku da chuak.. aku benti tgk pas2 mmg kempis abesh lawh kn?? x pasal2 kne tolak.. memang naseb x menyebelahi aku la ari toh.. penat kot sorong moto.. adoyai.... naseb2... uhuks..
ari sbtu toh ktowg g ampang point.. nk karaoke..masok jew ampang point toh adew owg tego aku.. kak aina.. aku borak2 jap ngan die.. die nk tunang 3 mei nie.. 'SELAMAT BERTUNANG' akak.. pas2 ktowg naik atas mkn jap.. effa blanje.. hihi.. pas2 baru besh nyanyi.. uhuks.. aku nyanyi lagu aku dan bintang... ahaks.. teringat muke bintang dlm cite intan toh.. uhuks.. cam girang jew nyanyi lagu toh.. haha..
pas abesh jew karaoke masing suare da x dew.. dan2 sket tekak masing2.. haha.. g minim lg.. pas2 da x taw nk g ane g pavillion.. effa xpenah g sane katenye.. uhuks.. sian.. pusing nye pusing x taw nk jalan kat ane da.. lepak food court.. borak2 jap.. pas2 aku ajak dowg gerak... nmpk lark j.co.. aku pon que lawh nk bli donut.. da lame x mkn.. teringin lark.. uhuks..
pas2 ktowg blik.. aku g antar ain en effa blik umah dowg kat keramat..

NGANTOK... nk smbg tdo.. zzz..

No comments: