13 July 2010

Ikut Kata Hati..

Aku tak taw apew sebenarnye aku nak tulis kat sini.. Erm.. Apew perasaan aku skang?? Apew aku rase skang?? Apew yg aku nak sebenarnye?? Erm?? Betul kate orang hidop nie kadang kadang kite di atas dan kadang dibawah.. Betol!! Ye.. Memang betul apew yg aku rase skang.. Aku da penat.. Dah tak larat nak tanggung lagi.. Sesak.. Serabot.. Sakit hati.. Erm?? Dah tak dapat nak jelaskan dengan kate kate lagi..

Tapi aku harus tempoh semua nie.. Ye!! Aku kene tempoh dugaan nie.. Biar la yang lepas teros menjadi kenangan.. Jangan pernah menoleh lagi.. Aku kene bersifat cool.. Tapi ah!!! Aku tak boleh.. Memang aku tak boleh untuk teros cool dan cool.. Bila dah jadi cool mula lah perasaan haru biru.. Perasaan marah tak tentu pasal melanda.. Erm?? Aku mintak maaf kat sape sape yang kne penempias aku pagi tadi.. Maaf!! Itu bukan sifat aku..


Cume satu yang aku perlu fikir skang.. Aku ada matlamat yang harus diselesaikan.. Satu matlamat yang aku kne tempoh.. Insya allah aku buleh!! :) Smile Smile..

6 comments:

miEz haNeM said...

"Kedewasaan akan ada dan tumbuh dihatimu,

Jika Kamu dapat mengendalikan dirimu sendiri.
Jangan Kau sesali apapun yang terjadi pada Dirimu,
sekalipun itu pahit dan menyakitkan.
Percayalah,Tuhan akan selalu tau dan menolong Hambanya yang tabah dan sabar.
Berpikirlah secara luas dan dewasa,

Kamu akan memetik dan menelan hasil yang manis dan baik


salam dari cgg..
moga terus tabah:)

semOtijao~~ said...

miez hanem : thx sgt!! sy down sgt skang.. tak taw la nape.. erm?? neway next k?? ;)

kak nor said...

nor pun kdg kdg rasa mcm ni
tp nk buat cmne kan
nk xnak kita kne tempuh gak
heee.
peace! ily!
(:

semOtijao~~ said...

nor : thx yunk!! erm?? ily too.. ;)

faRa said...

harus tempoh kerna ia ujuan tuk kita..
kalo hapy jer..itu bkn kehidupan namernyer.. =)
bnykan muhasabah..pikir..ia ade hikmah..=)

semOtijao~~ said...

along : thx along.. ;)