13 January 2009

hepi new year +blik epoh +hepi bezday amir~~

hepi new year...
rase x dew la lambat sgt aku nak wish new year nie kan?? hehehe.. aku agak sebok la lately nie...
sebok ngan klas.. ngan aseymen yg da dpt 4... aku da pk apew yg perlu wat cume x gerak jew lg... baru wat2 sketches... ok la... sketches aku da tunjok kat mis dan die bersetuju ngan idea aku... aku sangat seronok... heehehehe... =]
jumaat nie kne antar aseymen imd... aku da wat da storyboard die... tp cume nak mempekemaskan lg jew... jumaat nie aku antar... yg laen nye aseymen maseh dlm pemikiran.. uhuks..



apew lg aku nak ckp erh?? 11hb baru nie aku grk dr kl ke epoh... naik plusliner... smpi epoh pkol 8mlm... smpi umah pkol 8.30... pas2 si amir en da geng sebok kol ajak g lepak kat naina cam slalu.. memang seronok kawan gan dowg... heheehe..

mlm toh... aku ngan butang,farid,fendi en jaja nak kne kan amir... uhuks... nak bling2 tepong... hehehe.. aku memang seronok sgt... memang gempak glew... bahan2 yg ktowg gunekan tepong.. kunyit en telor... 3 bijik jew... amir ble da taw plan ktowg die cpt2 melarikan diri... aku ngan farid bergabong tenage ntok mengenekan die... hahaha... memang bes aku siap kejar amir kat blok dowg... memang rioh la kan...

aku ngan agak kepenatan mendahulukan sumenye... aku amek tepong teros curah kat muke amir... pas2 baling telor kat kepale die... yg bes nye telor toh x pecah pon... sunggoh keras kpale amir nie... uhuks...

saksikan k pic2 yg ktowg snap...


cam celebrate besday aku lark kan??
aku en butang....


hepi bezday amir..
semoge panjang umo dan dimurahkan rezki...
sweet 19th..

peeewwwiitt...=]

No comments: