20 February 2009

aku da mule kool~~

aku x taw nak tulis apew nie...da lame x update... aku sgt bz ngan aseymen... agak sesak...
sume kne submit ari yg same.. mane x nye... uat keje last minit... ambek ko!! baru ko taw?? hahaha... tp skang aku da mule kool.. ngee~~

aseymen dpm.. settle.. nak tgk??

JATOH CINTA PERKARA BIASA ...





NOT MATURE ENOUGH..
(pic nie betukar warne... nape ea??)

2-2 keje nie da di approve dan dihantar pd date yg ditetapkan..
hehehehe...
=]
skang nie aku nak fokus ngan aseymen idtm.. aseymen 3 en final project aku...
2mggu dr skang kene antar... insyaalah aku dpt siap kan dlm mase yg di peruntukan...

fon aku skang ngah rosak... start msok air ari toh smpi skang x leh gune.. aku da bg hint kat mak aku en kakak aku tp masing cam wat bunguk jew ble aku ckp pasal enset.. tetibe 1 mlm toh time die antar aku kat ktm kate die..

perbualan antara aku en kakak aku..


kakak aku: kalo pointer ko dpt 3.5 akak bg ko enset ape yg ko nak??

aku: ye?? [dlm ati..](suke.. cam x caye gark sbb kakak aku nie cam kedekot sket owg nye..)=]3.5??byk kot??

kakak aku: ok2!! 3.2 ko dpt akak bg ko fon yg ko nak...
aku: [girang..]ok... insyaallah...=]

so skang nie target aku 3.2 dan keatas ntok mendptkan enset idaman aku...


CHAIYOK MOON!!

No comments: