13 April 2009

selesai suda perjuangan kite..

Da lame aku x soksek2 kat blog nie.. aku agak bz la.. ngan project timbun2... xsmpt nk update.. showi nye...
Alhamdulillah..
berakhir jugak peperangan aku...
syukor sgt.. final da lepas... pas nie aku nk tido puas2.. nk layan jew.. uhuks... suke2.. hepi.. nk balas dendam.. uhuks.. da lame weh aku x tido dgn lame nye.. yiiii hhhhhhaaaaa...
pas abesh jew paper photomedia td aku rase nk jerit kuat2 jew.. lege glew... insyaallah aku dpt pointer apew yg aku target.. aku nk handphone... hihi.. suke hati aku..
skang nie aku da adew kat kl da... td blik naik ktm ngan amer.. act ktowg plan nk blik esok.. tp masing2 cam melopong jew kat umah.. better blik ari nie.. kn??
ngantok.. mahu tido.. esok aku x g mane2 kot.. lepak umah jew.. tido.. haha..
tido itu besh!!
=]

No comments: